Часті питання (FAQ)




Ми передзвонимо вам найближчим часом, щоб уточнити деталі вашого заїзду



Бронювання та ресепшн

1. Як забронювати номер?

— Зателефонувати +380 (50) 454-38-48, +380 (50) 451-04-44, повідомити всі необхідні дані для бронювання менеджеру комплексу «Пересип».
— Забронювати онлайн на нашому сайті
— Надіслати запит на нашу електронну пошту rcpt@peresyp.ua

2. Які документи потрібні для поселення на комплекс «Пересип»?

При заїзді необхідно мати наступний пакет документів:
— паспорт;
— свідоцтво про народження (для дітей);
— путівку-ваучер, яка є підтвердженням внесення передоплати.

Умови оплати

1. Як зробити передоплату за послуги проживання?

— Передплата за послуги проживання здійснюється безготівковим розрахунком за виставленим рахунком-фактурою. Мінімальна сума передоплати становить 30% від повної вартості замовлення.

2. Які варіанти оплати можливі на території комплексу?

— На території комплексу «Пересип» Ви можете розплачуватися як готівковим, так і безготівковим розрахунком.

Умови розміщення

1. Скільки заїзд, виїзд?

Заїзд до комплексу «Пересип» здійснюється з 14:00. Виїзд до 12:00.

2. Чи можливий ранній заїзд, пізній виїзд?

Ранній заїзд/пізній виїзд можливий. Вартість тривалості до 3-х годин стягується погодинно. Якщо тривалість пізнього виїзду перевищує 3 години, сума сплати дорівнює вартості доби проживання.
Негарантований ранній заїзд можливий за фактом заїзду за наявності вільного номера.

3. Чи додаються до номерів додаткові ліжка?

— За бажанням Гостей до номерів доставляються додаткові спальні місця за додаткову плату:  євро розкладачки (крім номера категорії «Суміжний», який розрахований виключно для 2-х осіб),  для дітей надається дитяче ліжечко.

4. Які умови розміщення дітей?

— Діти віком до 6-ти років розміщуються з батьками безкоштовно без надання додаткового спального місця та харчування.
— Діти, які досягли 6-річного віку, належать до категорії «дорослі» та проживають у комплексі «Пересип» згідно з тарифом.

5. Як часто проводиться прибирання та зміна постелі?

— прибирання в номерах проводиться щодня;
-заміна постільної білизни та рушників проводиться на 5-ту добу відпочинку;
— щоденна заміна рушників провадиться за бажанням гостя за додаткову плату.

6. Якщо в номерах чайник, мікрохвильова піч?

У всіх номерах передбачено чайник, мікрохвильову піч можна взяти на прокат за додаткову плату.

Харчування

1. Який час сніданків, обідів та вечерь у їдальні?

Час сніданків: з 08:30 до 9:10 перша зміна, з 09:30 до 10:10 друга зміна
Час обідів: з 13:00 до 13:40 перша зміна, з 14:00 до 14:40 друга зміна
Час вечері: з 18:00 до 18:40 перша зміна, з 19:30 до 19:40 друга зміна

2. Де можна перекусити протягом дня?

— На території  комплексу «Пересип» є їдальня з комплексним харчуванням.
— Також до Ваших послуг кафе з широким меню європейської кухні, великим вибором прохолодних напоїв та десертів як для дітей, так і для дорослих.

Розваги

1. Які розваги для дітей?

— захоплююча анімація протягом усього дня
— щоденна ранкова зарядка
— розвиваючі та рухливі ігри
— тематичні дні
— майстер-класи з малювання, рукоділля та кулінарії
— міні диско
— вечірні тематичні розважальні програми
— прокат електромобілів, велосипедів, самокатів, роликів, машинок
— аерохокей, настільний теніс, настільний футбол, батут
— комп’ютерний клуб
— ігрові приставки
— дитячий майданчик
— спортивні майданчики для ігор у футбол, волейбол, теніс, баскетбол
— водні ігри у басейні

2. Які розваги для дорослих?

— щоденна ранкова гімнастика
— захоплююча анімація протягом усього дня
— вечірні тематичні розважальні програми
— спортивні майданчики для ігор у футбол, волейбол, теніс, баскетбол
— водні ігри в басейні
— вуличні тренажери
— масажний кабінет
— більярд
— комп’ютерний клуб

Пляж

1. Відстань до моря?

Комплекс «Пересип» знаходиться на першій береговій лінії Азовського моря.

2. Чи є пляжний інвентар?

Для комфортного відпочинку гостям комплексу «Пересип» надаються шезлонги, парасольки, навіси, які включені у вартість проживання.
На пляжі працюють матроси-рятувальники, які забезпечать Вам безпечний відпочинок та допоможуть Вам віднести шезлонг та парасольку у зручне для Вас місце на пляжі.

Басейн

1. Чи є на території комплексу басейн?

— На території комплексу «Пересип» є великий басейн із двома дитячими зонами.

2. Яка глибина басейну?

— Глибина басейну 1,6 м, глибина дитячих зон 0,6 м.

3. Чи обладнана зона басейну?

— У зоні басейну є шезлонги, парасольки, вуличні гойдалки, користування якими включено у вартість.

Послуги

1. Які послуги включено у вартість?

— проживання в номері комплексу
— харчування (на вибір: повний пансіон з 3-х разовим харчуванням або напівпансіон з 2-х разовим харчуванням);
— Room Service (щоденне вологе прибирання в номері, регулярна заміна постільної білизни та рушників);
— анімаційна програма протягом дня, як для дітей, так і для дорослих;
— пляжний інвентар (шезлонги, парасольки)
— відкритий басейн із двома дитячими зонами
— дитячий ігровий майданчик
— спортивний майданчик, вуличні тренажери
— Wi-Fi по всій території
— медичне обслуговування
— рятувальна служба
— охорона території

2. Які послуги можна отримати за додаткову оплату?

— Конференц-зал – на 100 місць, з професійним мультимедійним обладнанням (проектор, радіомікрофони, багатоканальна акустична система тощо)
— Трансфер (Кирилівка, Мелітополь, Запоріжжя, Дніпропетровськ та інші міста України)
— Послуги няні
— Масажний кабінет
— Комп’ютерний клуб
— Більярд
— Прокат спортивного інвентарю (велосипеди, ролики)
— Прокат дитячих машинок, самокатів
— Прокат катамарану
— Аерохокей, настільний футбол, настільний теніс, Батут
— Святкова прикраса номера
— Організація романтичної вечері на пляжі
— Прокат дитячого ліжечка
— Пральня
— Камера зберігання, сейф
— Паркінг

Трансфер

1. Як замовити трансфер?

— Трансфер можна замовити за телефонами +380 (50) 454-38-48, +380 (50) 451-04-44 або надіслати запит на нашу електронну пошту rcpt@peresyp.ua.

2. Яка вартість трансферу?

— Вартість трансферу варіюється в залежності від відстані шляху.

Паркування

Чи є на території комплексу паркування?

— На території комплексу «Пересип» є платна парковка з відеоспостереженням.

Тварини

Чи можливе розміщення з тваринами?

— Розміщення з тваринами на території комплексу «Пересип» заборонено.

Як дістатися?

— Якщо Ви їдете автомобілем, головний орієнтир – м. Мелітополь. Через нього проходять траси: Харків-Сімферополь (Е105) та Одеса-Ростов (Е58). З Мелітополя Ви виїжджаєте на південний напрямок Харків-Сімферополь (Е105). Приблизно через 25 км покажчик на Кирилівку (поворот ліворуч). Орієнтиром служить постамент із встановленим на ньому оленем. Ще 40 км. і Ви під’їжджаєте до смт. Маріуполь. Тим, хто подорожує машиною, ми рекомендуємо об’їзну дорогу на косу Пересип (поворот ліворуч) перед смт Кирилівка.
— Якщо Ви добираєтеся залізничним транспортом, Вам потрібно доїхати поїздом до залізничної станції м. Мелітополь, далі маршрутним таксі до автовокзалу смт. Кирилівка та маршрутним таксі туристично-оздоровчого комплексу «Пересип» до місця призначення. Також у літній період з усіх куточків України зростає кількість рейсових автобусів, пункт прибуття яких, м. Мелітополь або смт. Кирилівка.
— Також можна скористатися послугами трансферу комплексу «Пересип».

Кирилівка

Що цікавого в Кирилівці?

— найбільший аквапарк в Україні
— найбільший в Україні дельфінарій.
— парк розваг «Кирилівська січ»
— мотузковий парк
— Місяць-парк
— нічні клуби, дискотеки
— школи віндсерфінгу та кайту

Не знайшли відповіді на запитання? Напишіть нам, з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
Приємного відпочинку на комплексі «Пересип»